4 Mei 2009

Kereta Aku Berspot Rim Baru~~~







Salam kepada pembaca² blog aku yg setia ini akekeke....hari tuh aku nak pergi perak melawat pakcik aku sakit kat teluk intan.sebelum tuh aku check la sume condition keta aku kan.dah siap tuko minyak hitam sume siap servis lastly aku pegi la kedai tayar cari tayar nak dituko kan.tap tup dlm cina kedai tayar tuh tengah tuko tayar aku tiba² dia bersuara cam gini "aiya wan,ini macam punya sepot lim pun lu manyak melani bawa ahh"aku ingat ape hal kan,so aku pun pegi la tengok spotrim standart bangang keta aku tuh.amik ko rupa² nya dah bengkok hehe...patutlah selama ni aku bawak keta aku cam x best jer.aku dah la duit ade ckup² jer nih dah nak kena tuko spotrim lain.nasib baik kedai member leh la dpt murah² nyer rege."ok la kawan punya pasat ah wa bg lu sepot lim myvi 2nd punya,lu tolak sama wa lu punya sepot lim lps tuh lu kasi tambah 3latut siap tyr wa bg lu apa macam?" itu la ayat² si soon.oh lupa nak bg tau nama kedai member aku ni Soon Jaya Tyre.aku pon dengar rege itu mcm murah ape lg...kasi sapu jela.nasib baik la tergerak hati aku nak pegi tuko tyr,kalu x mau x sampai perak kot.alhamdullillah perjalanan hari tuh ok.kat atas tuh gamba² sebagai bukti yg menunjukkan aku tuko sepot lim keta aku wakakakaka....adios sume

3 ulasan:

Zharif berkata...

mane gambo rim sukan nyek? hihikss

暗い(の・もの・人) berkata...

rim sukan dah masuk kat satria huhuhuu....nanti aku post kan ahaks

Zharif berkata...

wawawawa.. best gilerrr msk kat satria.. cool bro!