10 Mei 2009

1.0Gbps~~~



Semekom geng,cuma nak share ni heh heh heh.aku baru blk dr lpk² semalam,kbalik jer aku pun terus ke pc aku nak online la ape lg kan.aku pon connect la mcm biasa.sekali bila dah connect aku terperanjat beb connections aku aku yg kebiasaannya 100.0Mbps dah jd 1.0Gbps.aku pon naik heran la kan.so aku aku tanya member aku yg kira pandai la tang² internet ni,aku bukan nya tau sangat psl internet ni huhuhu.member aku ckp dh tahap laju la cam gitu kan,lps tuh dia suruh aku download la ape² yg patut.aku cakap aku mmg ade download naruto.laju giler terperanjat dan tersentak aku dibuat nya heh heh heh.lps tuh ape lg,mlm tuh jugak la aku mendownload benda² yg patut didownload hehe fhm² jela kan wakakakaka.aku chow dulu bubye

2 ulasan:

wan hussin berkata...

errr...aku tak paham.

and ur point is...????

err...yang ko nak sampaikan ialah....?????

err....btol, aku da baca berulang kali, still tak paham jugek.

暗い(の・もの・人) berkata...

koneksen aku laju giler babi ler hehe....tahap dewa nyer laju.setakat kalu download bleach kebiasaan nyer 2-3 jam,time tuh aku download 15min jer hehehe