1 Julai 2009

Kereta Aku Accidents~~~





Asmekom...lama giler x update blog ni,dah naik bersawang dah.korang peminat2 aku sume ape cite sihat ke?wakakaka prasan giler ade peminat ahaks.aku???x berapa nak sihat.ini disebabkan oleh(dah mcm penceramah bebas la plak)aku kepeningan tahap gaban.pening sampai demam siot,nasib baik x kena selsema B**I hehehe.kepeningan ini adalah berpunca(lagi sekali mcm penceramah bebas)lepas keta aku accident laaaa...pergh sedey siot.dah la bukan aku yg bawak,kalau aku yg bawak kira ok lagi la kan.ini kakak aku yg bawak perghhh x terkata apa aku time dia call aku.last2 aku nak ckp ape kan benda dh nak jadik.kejadian ia berlaku cam gini,kakak aku nak bawak anak dia pegi nengok wayang,yg cina depan keta aku ni pun nak pegi nengok wayang.sampai kat traffic light,cina tuh nengok lampu dah kuning dia pun pecut la bagai nak rak dgn kakak aku sekali pun follow la dia.tiba2 dia bleh brek emergency,ape lagi kakak aku pun brek la jugak.pastu dia ckp mmg dah x kena pun keta cina dpn tuh sekali bleh plak dtg lagi sebiji keta kat belakang kasi hantam belakang keta aku...pooommmmm dia suntut belakang bontot keta aku...hah amik ko terus keta aku ape lagi menyondol la keta dpn td.yg best nya kakak aku ckp...si cina dpn tuh bila keta dah berdentum,dia bukan nyer nak kluar dr dlm keta...dia bleh duduk jer kt dalam keta.lepas tu kakak aku pon call la aku,dgn hati yg berkecai remuk aku pon bawak la keta lagi 1(wei lahanat,banyak nyer keta ko?)ahh untuk pengetahuan korang la kan,yg berdentum tuh keta no 2 hehehe...aku rezeki lebih ler.sampai jer aku kat tmpt kejadian,aku nengok mane2 member aku yg keje tukang tarik keta2 accident dah sampai.dorang kenal la keta aku.gedebak gedebik gedebuk...aku ckp pegi wat report jer.nasib baik la jantung hati aku punya bapak polis heh heh heh..leh cite skit.so sekarang ni keta aku x bersalah..menjadi mangsa kepada dua keta yg beso2 hehehe.ape lagi keta kat dalam bengkel laaaa.....oohh sayang aku akan kerinduan untuk membawa mu selama 2 minggu huhuhu...ok chow bebeh

Tiada ulasan: