27 November 2008

Los dan Faun~~~

(sory cip pinjam poster hehe)



Aku dan Afdlin Shauki



semekom sume,hari isnin hari tuh aku dpt call dr sorang pompuan nih.die ckp aku dpt 2 tiket free untuk tgk satu screening khas cite Los Dan Faun arahan Afdlin Shauki a.k.a cip kodok huhuhu pada hari selasa 25 november jam 9 mlm bertempat di Cineleisure Damansara.so aku pun ape lg...bergegas la dr melaka ke sana.aku bertolak dr melaka jam 4 ptg camtuh.sampai2 je aku kat sane dlm pukul 7 lebih la,aku terus ke tempat dorang check ntah ape² ntah lepas tuh bg nama aku terus je dpt tiket hehehe.mula² aku ingat tiket tuh leh tgk kat melaka ke masa opening nantikan,rupa²nya kira macam tayangan perdana la.tgk ngan artis² worgh akekeke....1st time in my life tew.yg paling best sekali dorang lak ckp yg afdlin shauki ade sekali,x tentu arah aku dibuatnya beb.yela 1st time ni nak jumpa artis pavaret aku huhuhu.lepak punya lepak afdlin pun sampai,die pun bg la sepatah dua ucapan.lepas ade main tanya² soalan,kalu dpt jawab dpt la hadiah skit dari pihak penganjur.aku dpt jwb beb satu soalan dpt hadiah baju hehehe.lps tuh beratur la sume amik autograph dorang dan paling best sekali aku bergambar ngan afdlin huhuhu...tapi x bape clear la sebab amik pakai handphone.nampak gaya nyer aku ni memang nak kena beli 1 camera la.ok cite psl LDF lak.cite die memang best beb,ketawa jer manjang.kalu nak menilai² cite ni aku memang x berapa pandai la,tapi bg aku best la.x boring....lawak jer manjang.dalam sedih² pun ade gak terselit kelawakan nyer.ade 1 ayat yg khir rahman suke guna...sampai ke hari ni aku terbawak² guna kan ayat tuh wakakaka.korang tgk jela nanti dan korang nilai la sendiri yek..nantikan kemunculan cite Afdlin Shauki paling sewel dipawagam pada 4 Disember ini.untuk cip kodok aku,cite cip LDF mmg best cip...x rugi dan berbaloi daqwan dtg dr melaka.all the best to u cip......MAJULAH FILEM MELAYU UNTUK NEGARA ...............

1 ulasan:

Bro Framestone berkata...

peh dari melaka tue...aku dari kelana jaya je...walaupun dekat..tp tambang teksi mahal gak sebab jem