21 November 2008

Aku dengan Aizat~~~

Kurus siot aizat akekeke


Yuhuuuuu....semekom dan salam sejahtera kwn² lupa la nak bg tau yg weekend aritu aku pegi dahtaran pahlawan.ada la plak si bdk² hotfm ni buat road tour.tapi masa aku sampai jer tuh dah abis tour dah pon,aku lalu kt belakang stage aku tgk bukan main ramai lagi org kan aku ingat ape hal ler.rupa² nyer dorang ni sume tgh dok menunggu artis² yg buat show kuar dari bilik perkurungan kat belakang stage itu hehehe.bila artis² ni keluar jer ape lagi sume org serbu ar dorang akekeke.aku pon sama lorat serbu gak ni,dpt juga dpt amik gambo ngan artis niha si aizat ni.1st time siot aku bergambar ngan artis wakakakaka.aku tercari² gak kan penyampai radio peveret aku si fafau tuh.tapi dorang ckp penyampai² hotfm sume dah blah dah awal².perghh melepas aku nak bergambar ngan wanita idaman aku huhuhu.anyway bersyukur gak la dpt amik gambo ngan si aizat ni,at least bile org tanye aku penah x bergambar ngan artis aku ckp ade la wakakakaka.

p/s moga² 1 hari nanti termakbul la aku nak amik gambo ngan afdlin shauki ke huhuhu

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mmg perasaan dpt bergambar dgn artis tu best kan~ :)
teruskan usaha~!