12 Disember 2008

Menara Taming Sari~~~



nun hujung tuh eye on malaysia



aku,amay dgn narol



ntah ape la yg dorang tgk tuh


control ni jer..pd hal tgh kecut perut tuh



pemandangan bandar melaka bari atas..



semekom....td member aku call....dia ni keje kat menara taming sari kt padang pahlawan melaka.dia cakap nak naik free x menara dia belanja hehe...aku ape lagi kan...rezeki jgn ditolak beb org dh nak belanja.aku pun cakap yer jela.best gak ar tgk pemandangan melaka pada waktu malam di ketinggian 80meter huhuhu...kecut perut aku skejap bila benda alah tuh naik kan hahaha.kalau korang sume dtg ke melaka ni jgn la lupa naik menara ni..syok beb.harga dia pun berpatutan la rm10 jer.

2 ulasan:

wan hussin berkata...

uuuuuuuuuiii.... lawanya...


...mana beli baju merah tuh?

暗い(の・もの・人) berkata...

baju merah tuh beli kt tmpt biase ar aku pegi membeli baju2 cap ayam hahaha.....design makin lama makin byk gileeerrr